Ελληνικό 90s μουσικό κουίζ 2 – Απαντήσεις

Οι απαντήσεις στο κουίζ της προηγούμενη βδομάδας

  1. Ο Νίκος Καρβέλας,  στο «Πετρέλαιο».
  2. Στη ροκ όπερα «Δαίμονες», των Καρβέλα-Βίσση.
  3. Η Άντζυ Σαμίου, στο τραγούδι «Το αδύνατο σημείο μου».
    (Να μην το μπερδέυουμε με το «Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου – κι αυτό είναι μείο(ν) μου» του ΛεΠα).
  4. Στον Δήμο Μυλωνά.
  5. Ο Κώστας Μπίγαλης.
  6. Η Πέγκυ Ζήνα όταν ήταν ακόμα μελαχροινή.
    (Πλάκα-πλάκα, μικρή ήταν καλύτερη…)
  7. Αντίθετα με ότι πίστευατε, ο Μιχάλης Ρακιντζής.
  8. Η Λένα Παπαδοπούλου. (Το #2 εδώ)
  9. Ο Μιχάλης Ρακιντζής. (Ο δίσκος εδώ)
  10. Η Άντζυ Σαμίου.
  11. Ο Τριαντάφυλλος, στο «Σε ποια παρηγοριά».
  12. Ο Βασίλης Καρράς, σε μουσική και στίχους Μιχάλη Ρακιντζή.
    (Κορυφαίο κομμάτι! Έχουμε πιει βαρέλια ξύδια ακούγοντάς το…)
  13. Ο Λάμπης Λιβιεράτος.
  14. Η Νατάσα Θεοδωρίδου.
  15. Η Λίτσα Γιαγκούση, στην «Αυτοκαταστροφή». (Το #5 εδώ)
  16. Τα Κακά Κορίτσια.
    (Αυτό το κομμάτι το έψαχνα για καμιά 10ρια χρόνια…)
  17. Οι Apurimac. (Και σε μια πιο λάτιν εκτέλεση.)
    (Αγαπημένο κομμάτι από τα παιδικά μου χρόνια! Γι’ αυτό και οι δύο εκτελέσεις…)
  18. Η μπουνουζοπετσέτα η καλή φυσικά, όπως μας πληροφορεί ο Παντελής Καναράκης.
    (Έχω αγορασμένο το εν λόγω cd single. Είμαι καλά γιατρέ μου;)
  19. Η Έφη Σαρρή και η Σαμπρίνα. (Το #7 εδώ)
  20. Ο Σάκης Ρουβάς.
    (Για μένα το καλύτερο που έχει πει ποτέ ο Σάκης…)

Αν βρει κάποιος links για αυτά που δεν έχω βάλει (8, 15 & 19), ευπρόσδεκτα…

Αναρτήθηκε στις Κουίζ. Leave a Comment »

Σχολιάστε

